Nyúlcipő

Nyúlcipő

Ilyen volt. Ilyen lett

2012. február 12. - szancsurrr

Bréking!!! Most olyat teszek, amilyet még soha:)... Bár a tapasztalataimat szívesen megosztom másokkal és jó kisdoboshoz méltóan ahol tudok, segítek -ezért jött létre ez a blog is-, embertársaim lelki fejlődésének megóvása érdekében saját testemet nem szokásom kidobni az internet húspiacára...

Tegnap próbáltam rendet tenni a gépemen a fotók közt, ami mondjuk mission impossible, mert lelkes fotósként az mutatóujjam kb. rá van nőve a kisszerelmem exponáló gombjára... Lényeg a lényeg, hogy ráakadtam egy 2010 novemberi fotóra és megdöbbentem, hogy milyen kövér voltam. Éreztem én annó, hogy meg vagyok kicsit husisodva, na de hogy ennyire? Aztán jött egy kevésbé ijesztő, tavaly decemberi fotó.

Mi történt a kettő között? Elkezdtem futni és odafigyelni arra, hogy mit eszek. (Igaz, én nem a fogyás miatt kezdtem el -bár a novemberi kép láttán simán lehetett volna ez is a helyzet- de egy nő ugye sose lehet elég vékony...) Szóval egymás mellé raktam ezt a két képet és eléggé megdöbbentem. Bár lehet, hogy csak számomra annyira szembeötlő a változás, mégis úgy döntöttem, hogy felrakom ide, motiváció gyanánt. És kicsit izgulok, mert még sose tettem közszemlére saját magamat, de a cél szentesíti az eszközt és remélem lesz olyan, akit sikerül ezzel rávenni a mozgásra.

Még egy utolsó gondolat: a test valóban a lélek temploma. Lásd el tápláló és egészséges ételekkel, szeretettel gondolj rá és figyelj a jelekre, amikkel üzen neked. A tested meghálálja a gondoskodást...

Jöjjön akkor a kép:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rabbitshoe.blog.hu/api/trackback/id/tr84096732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zuzuka 2012.02.12. 17:30:18

csinos vagy, de mindig is az voltál:))

g-dúrban zúgó kabóca 2012.02.12. 18:27:22

huhuhúúúúúú, hát zongorázni lehet a különbséget, gratulálok, ez igen!!! hány éves vagy? nem tudom, ilyet illik-e kérdezni ilyen nyilvánosság előtt, ha nem, akkor bocsi. szigorúan fogyásügyi okokból kifolyólag érdekel, habár tudom, hogy ezen kívül még kb. hatmillió tényező tudja befolyásolni. mindenekelőtt az elszántság és a sportszeretet, amihez még egyszer, nagyon gratulálok.

Bolcs_es_szexi 2012.02.12. 18:31:22

Ancsúrka nagy gratula a bátorságodhoz! És még egy az elért kitűnő eredményért! :)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.02.12. 18:41:48

@g-dúrban zúgó kabóca: 30 vagyok. Egyébként minél öregebb leszek, annál nehezebben megy a fogyás, sportolás szeretete ide, egészséges táplálkozás oda.. :)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.02.12. 18:43:24

@Bolcs_es_szexi: kösz Mikike! azért az arcom nem vállaltam :D

Bohumil Stejskal 2012.02.15. 19:08:40

Nálam az első kép is tízpontos.

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.02.16. 00:01:03

@Bohumil Stejskal: köszönöm, de akkor most hány pontos vagyok?:)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.02.16. 11:28:41

@Bohumil Stejskal: :)) Egyébként érdekes, de a férfiak többségének az első, dagi-kép tetszik jobban, a nőknek pedig a második. Persze nem nehéz kitalálni, hogy miért...

Bohumil Stejskal 2012.02.16. 19:45:01

@borboleta: Ha az első kép dagi, akkor te most anorexiás vagy:) Nem kell bedőlni a média sugallta kóros soványság kultuszának.
Szerintem igazából a nőknek is az első kép tetszik, a másodikon egyértelmű a testalkatbeli előnyöd sokakkal szemben, így veszélyes "vetélytárs" vagy, de ezt soha senki sem fogja nyilvánosan bevallani:)

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2012.02.17. 09:36:47

most már csak az arcodat kell vállalni :-)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.02.17. 11:50:25

@szasza75: Ááá, az azért már nagyon durva lenne :D

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.02.17. 15:47:03

@Bohumil Stejskal: Erre a vetélytársas megközelítésre még nem gondoltam, nem is vagyok benne biztos... A dagit pedig önmagamhoz képest kell érteni. Az anorexiások szerintem is kifejezettem csúnyák, ha férfi lennék, nekem sem jönnének be.

Bohumil Stejskal 2012.02.17. 17:32:47

@borboleta: Már bocs, de önmagadhoz képest sem voltál dagi. Akkor milyen jelzőt, használsz a padödö alkatra?
A vetélytárs pedig tuti, én már csak tudom :)

Zuzuka 2012.02.17. 19:47:36

vagy követendő példa, vagy huhha, én is tudnék ilyen lenni:)(na én már nem:)))
@borboleta: nagy lendületet adtál az 5 napja megkezdett diétámhoz. kösz!

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.02.17. 21:40:48

@Zuzuka: Szuper, örülök neki, már ezért megérte!!! Hajrá!!

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2012.02.28. 11:08:02

@borboleta: Erre akartam épp reklamációt benyújtani :P Miért vágtad le a fejed? Amúgy én most pocaktájékon épp olyan vagyok, mint te az első képen. Nem vészes, de ott figyel a puha husi (dehogy husi, háj :P)Azért utálom, mert máshol nincs rajtam különösebb plusz, se popsin, se combon.

Lényeg: gratu! Látványos a változás!

2012.03.25. 18:03:49

Nekem a második képen tetszel jobban! De ott nagyon... :)

helga84 · http://lhrunner.blogspot.com/ 2012.04.13. 08:12:51

Bator!! :) Itt egy oszinte, irigysegmentes noi velemeny: az elso kepen lathato aranyok tulsulyra vallanak, nem kover de nem is egeszseges. A masodik kepen viszont nagyon rendben vagy!! :) Gratula, es igy tovabb :))
süti beállítások módosítása