Nyúlcipő

Nyúlcipő

Merre vagyok es hol jar az eszem?

2012. január 25. - szancsurrr

Jajj, jajj, de nagyon regen irtam ide. Mivel a csipom miatt mar lassan 6 hete futas-mentes eletet elek, ezert szeretett blogom is hanyagoltam, pedig azert zajlik az elet, es ugye azt mondjak, hogy ugy szep az. A csipom szerencsere szepen javul, mar csak nagy ritkan erzem, hogy van nekem egy torott szemeremcsontom, szoval a tervek szerint februarban ujra kezdem a futast, persze esszel.

Tegnap elott mindennek oromere 20 kirit bicajoztam mindenfele vicces terepen, annyira jo volt vegre mozogni, foleg fajdalom nelkul!! Ma pedig 9-et setaltam a tengerparton abban a remenyben, hogy megtalalom a nyilvanvaloan elolem bujkalo tekiket, hat sajna oket nem talaltam meg, de a seta nagyon nagyon jol esett. Szoval az ero velem van, alig varom, hogy az izomvesztett-osszeplottyedt-fuuuj testemet kicsit helyre pofozza a rendszeres futas.

Na, errol egyelore ennyit, inkabb irok par szot arrol, hogy merre jarok eppen. Bar itt vegre van normalis net, sajna kepeket egyelore nem tudok feltenni, mert annyira azert megsem szaguldoznak a megabitek...

Szoval az eredeti terv Kolumbia meghoditasa volt, sok turaval es hegymaszassal, romvarosokkal. Persze mikor kiderult, hogy el vagyok torve, akkor beindult az ujratervezes, mert torott csipovel megsem kene hegyet maszni, ugye? Ugye. Ekkor talaltam ki, hogy akkor legyen eszak-kelet Brazilia, (alvilagi neven "Fekete Brazilia", mert annak idejen ez volt a rabszolgak kozponti elosztoja, es valoban, kisebbseg lettem...). Ennek a teruletnek a 3 fo varosa Salvador (Bahia allam), Recife (Pernambuco) es Fortaleza (Ceara), en ezeket es ezek kornyekeit lottem be. (Bovebb info in inglis itt:

http://en.wikipedia.org/wiki/Northeast_Region,_Brazil

Az utvonalam Recife-Salvador-Praia do Forte-Fortaleza. Ha valaki megnezi a terkepet az lathatja, hogy ez utvonal abszolut logikatlan (kiindulasi pont Florianopolis), de azert mentem igy, mert minden lehetoseget kitotozva igy jottem ki a legolocsobban repjegy szempontjabol.

Minden alaklommal, mikor elhagyom A Szigetet (Floripat) rajovok, hogy en egy elkenyeztetett urilany vagyok es burokban elek ott. Szoval udv a Nagy Brazil Valosagban: drog, bunozes, elkepeszto szegenyseg. Mindezek mellett gyonyoru es meglepoen tiszta tengerpartok, kristalytiszta viz, "hanguatosan lepattant" varosok. (Csak zarojelben jegyzem meg, nem vagyok felos, de mind Recife-ben, mind Salvadorban para volt. Most itt vagyok Praia do Forte-n, Salvadortol 55 kirire, itt hihetetlen nyugi van, olyan igazi turistas hely, szoval kicsit mar unom is, nem banom, hogy holnap megyek innen tovabb... A salvadori action roviden: "A tegnap estem csak egy artatlan szabadteri koncertnek indult, de mivel ingyenes volt, rengeteg mindenfele fura figura volt ott egy viszonylag kicsi teren osszezsufolva. Egy csomo rendor is volt a tomegben es amikor kiemletek valakit, aki balhezott, akkor minket teljesen osszepasziroztak, hogy legyen helyuk kivinni az illetot, aki altalban nem hagyta magat ezert jol megvertek tomfaval, az egyiket tolem ugy egy meterre, mondjuk ilyet mar lattam otthon is, csak nem ilyen kozelrol... ez 3x fordult elo, az utolsonal a mellettem allo csajt kiraboltak, kihasznalva ezt az osszenyomorgast. Szerencsere nem egyedul voltam es csak egy pici taska volt nalam, de azt ket kezzel szoritottam, plusz ketszer a csuklomra tekertem a pantjat...

Most mar itt vagyok a paradicsomban, de persze az idejutasom is kalandosra sikeredett; a buszrol rossz helyen szalltam le meg Salvadorban es valami getto buszpalyaudvaron kotottem ki egy favella szomszedsagaban, ahol ugy szoritottam a borondom huzokajat, hogy vizhogyagos lett az ujjam... Bele se merek gondolnmi abba, hogy vannak olyanok, akik nyelvtudas nelkul belevagnak egy ilyen eszekkelet- turaba, nagyon sokat segit, hogy beszelem a nyelvet.")

Szoval holnap irany a salvadori repter es aztan az utolso allomas: Fortaleza. Bizom a legjobbakban es remelem nem lesz fosos varos.

Februarban jonnek a kepek is!

Addig is tshau brothers! (Mert itt mindeki "brada", ami a brazil portugal kozepette eleg vicces...)

A bejegyzés trackback címe:

https://rabbitshoe.blog.hu/api/trackback/id/tr283781522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása