Nyúlcipő

Nyúlcipő

Pára-para, hiszti-kriszti

2011. október 17. - szancsurrr

Itt a nyár. Vagy a tavasz. Vagy nem tudom, de a lényeg az, hogy meleg van. És párás. Nagyon párás. A 90-100% közötti páratartalom azt jelenti, hogy itt ülök a gép előtt és folyik rólam a víz. Futni sem túl kellemes, és akkor még finoman fejeztem ki magam. Bár gondolom és remélem hogy valamilyen szinten hozzászokok ehhez az új klímához, de egyelőre arra is külön koncentrálnom kell, hogy kapjak rendesen levegőt. Pedig az a helyzet, hogy mivel kitűztem a 2 órán belüli félmaratont decemberre (egész pontosan 1:50-et), bele kell húzni. A tegnapi a 19k futás alatt több holtpontom volt, mint a maraton alatt, rám jött minden nyavalya, ami futás közben jöhet, hányinger-fejfájás-derékfájás, ráadásul a gyönyörök fokozása végett a cipőm véresre törte a jobb lábam a bokacsont alatt. (Ez utóbbi mondjuk rejtély, mert a maratont ugyanebben a zokni-cipő kombóban futottam és 0 darab vízhólyaggal fejeztem be, most meg konkrétan egy 4x2 centis hólyag van a bokámon, na ezt fejtse meg valaki...) Szóval mondjam azt, hogy ez a tegnapi hosszú egy kínszenvedés volt amit végig hisztiztem? Tényleg nem éreztem magam jól közben, pedig ilyen ritkán van. Az utolsó 8 kili bénacsigahátramenetben tempóval, a végén teljes nyekkenéses-makkanás, szóval szar volt, na... Aztán itthon megnéztem az időimet és azt láttam, hogy majdnem 10 perccel gyorsabb voltam, mint egy hónappal ezelőtt ugyanezen a távon. Ez mondjuk váóóó, meg nagyon örülök, meg nagyon boldog vagyok, meg nagyon szeretek futni, de...

Az a helyzet, hogy tegnap annyira honvágyam lett, hogy most kivételesen ez sem vidított fel. Az történt, hogy édesanyámmal szkájpoltam és beszélgetés közben megszólalt az otthoni kapucsengő, ettől olyan volt, mintha otthon lettem volna, aztán rájöttem, hogy nem... 10 hónap után ennyi is elég a teljes lelki összezuhanáshoz :( Soha többet nem jövök el még egyszer ilyen messzire és ilyen sok időre. A jövő január-augusztusi etap is necces, de ez van, ezt kell szeretni, én döntöttem, én választottam, nem? De. Egyébként ma már jobban vagyok, de azért legyen már gyorsan december 20 és üljek már a repülőn :)

Ezt meg tegnap találtam, magamra is ismertem:))
https://www.youtube.com/watch?v=m-hCuYjvw2I

Szép hetet mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://rabbitshoe.blog.hu/api/trackback/id/tr883442336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása