Nyúlcipő

Nyúlcipő

Ne fuss, te bolond...!

2012. június 15. - szancsurrr

IMG_0438res.jpgRég nem írtam és ennek az az oka, hogy most futásilag olyansemmilyenkedvetlen vagyok. Persze ettől függetlenül tolom azért.

A múlt héten elutaztam és találkoztam kedves barátokkal és egy hihetetlen felfedezést tettem, 7 cachaca (itteni cukornád pálesz) és 7 féle bor kóstolója után: állítólag azt magyaráztam a többieknek, hogy én azért vagyok egyedül, mert futok és a pasik megijednek, ha elmondom, hogy heti 50 kirit futok. Na. Ezen utólag és azóta is jókat röhögök, főleg, hogy én nem is emlékeztem erre, másnap mesélték a skacok, mikor épp egy parkban sétáltunk. Épp elfutott mellettünk egy csaj, szóval utána is kiabáltam, hogy "Ne fuss te bolond, mert szingli maradsz!". A lány nem értette, mi meg jót röhögtünk és a "solteria por causa da corrida, avagy single because of running" azóta szállóige lett ebben a kis baráti társaságban.

Vasárnap félmarcsi, a törés utáni első verseny, illetve egy éves futóversenyszülinap, igen, lehetnék sokkalta lelkesebb, remélem vasárnapra kicsit visszatér belém a motivésön, bár a versenyek engem mindig felpörgetnek mint állat.

Ja. Bréking nyúúúz! Aki nem bírja a lábujjkörmökről szóló romantikus történeteket, az ne olvasson tovább. Fél év után tegnap előtt lábujjkörmöt kellett vágnom! Öröm és bódottá, hejj!

Erős Pista és Túró Rudi legyen veletek! (Őket most kaptam otthonról, prájszlessz...)

A bejegyzés trackback címe:

https://rabbitshoe.blog.hu/api/trackback/id/tr54590764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyensúlyban · http://apaegyensulyban.blog.hu 2012.06.16. 14:08:35

képzeld el, mi lenne, ha heti 50 "kirit" nem hetente futnál :)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.06.16. 15:35:07

@egyensúlyban: hehe, kijavítottam, ezért ezt már sose tudjuk meg :))

Cs.Csilla 2012.06.16. 20:07:49

Én ugyan még nem futok heti 50 km-t, igaz a kevesebb km-em sem riasztott el embert, de az egyik kutyám dobermann. Amikor ez kiderül forró lesz a pasi talpa alatt a talaj és köd előtte, köd utána... :-/ Pedig tényleg 1 lepkelelkű maflakutya... A környezetemben a kutyás pasikat meg már lestipistopizták...

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.06.16. 21:29:38

@Cs.Csilla: hát én ezt igazándiból azért írtam le, mert vicces, hogy ezt úgy adtam elő, mintha komolyan is gondolnám:)) józanul nem jutna ilyen baromság az eszembe...:))

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2012.06.18. 15:35:06

@Cs.Csilla: Én még csak csupa lepkelelkű dobit ismertem :) Amúgy meg, kutyásnak kutyás társ való, mással úgyis gond lesz.

Cs.Csilla 2012.06.21. 05:41:35

@Bozót:
Tudom, hogy minden dobi az, csak néhánynak idióta gazdát dob a sors.

Kutyás-nem kutyás: van olyan példa is, ahol nem kutyás az egyik és teljesen jól működnek és van olyan is, ahol mind2 kutyás és a kutyáik tanítása állandó vitaforrás.
Szóval a franc tuggya.... :-D

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.06.21. 16:35:18

@Cs.Csilla: @Bozót: Én tökre parázok a dobiktól... És nekem úgy tetszenek, ha nincs levágva a fülük, ami persze szentségtörés, de úgy olyan cukik, hegyes füllel meg félelmetesek. Ha kertes házam lesz, magyar vizsláim lesznek, egy hosszú és egy rövid szűrű, szerintem nincs náluk szebb:)

Cs.Csilla 2012.06.21. 16:54:23

@szancsurrr:
Mert még lehet nem találkoztál igazán gyermek- és lepkelelkűvel.... Na nekem az előző kettőm is ilyen volt és a mostani is az.
Jah és a jelenleginek se a füle, se a farka nincs levágva.

Lükealadárom egy reklámfotózáson: gallery.site.hu/d/14844444-2/10-07-11_Ciklon-K9_36.jpg

Itt meg a Nővérével: gallery.site.hu/d/15440080-2/10-09-17_Cs-C-sleep_01.jpg

...és persze egy kis hülyeségben mindig benne van: gallery.site.hu/d/15133775-1/10-08-16_Cs-C-Laci_04.jpg

(remélem meg bírod majd nézni a pikcsöröket)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.06.21. 17:11:20

@Cs.Csilla: cukiii és gyönyörűű így füllel :)

Cs.Csilla 2012.06.21. 17:20:30

@szancsurrr:
Köszi!

Jaj, a magyar vizsiket én is imádom!

Jah és amúgy egy piszok dög vagyok, mert baromi sokan nem ismerik fel és kitaláltam, hogy thüringiai vizsla (F.L. Dobermann a fajta atyja Apoldában élt és az Thüringia tartományban (így mondják a németek?) van). Persze baromi sokan megették és megeszik a hülyeségemet, de tudom, hogy ha meghallják, hogy dobermann, nem is akarnak barátkozni az egyeddel, pedig lehet, hogy ő nem felel meg a sztereotíp képnek. De nem ártok ezzel senkinek.... (na már ennek sincs sok köze a futáshoz..... :-D)

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2012.06.22. 09:41:16

@Cs.Csilla: Vicces, mi az egyik világos hosszúszőrű juhászkutya keverékünket "adtuk el" ónorvég hópásztornak :))) Sokan elhitték :))

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2012.06.22. 09:42:35

@szancsurrr: A vizsla bejön nekem is, de jelen helyzetben az időjárástűrő és marconább külsejű kutyákat részesítem előnyben :) Titkos kutyavágyam egy ír farkaskutya....*sóhaj*

Cs.Csilla 2012.06.22. 10:15:48

@Bozót: ez is jó! :D

Az ír farkasok olyan nagyon húúúúúúú..... méltóságteljesek! Mondjuk én amúgy is nagy rajongója vagyok az agarak nagy családjának!
süti beállítások módosítása