Nyúlcipő

Nyúlcipő

Idegesítő futóbibik

2012. június 24. - szancsurrr

A múlt heti félmaraton után laza hetet terveztem, aztán most nézem, hogy sikerült egy 61,7 kát összefutni a héten, ami nem csak idei rekord, hanem második legtöbb evör (2011 novemberében volt egy 65,5-ös hét, hát nooormális?!), legalábbis azóta mióta az edzésonline-on írogatom az edzéseket, vagyis evör.

Ma ugye piros betűs vasárnap van, vagyis a Szent-hosszú napja, ezért fel is ajánlottam 25 kilométert a futókarmának. Jól sikerült, sőt, beszt evör: 6:55-ös ezrek és 155-ös átlag pulzus, ilyen "gyorsan", ilyen alacsony pulzussal ilyen távot még nevör sikerült abszolválni, szóval kedves, szerelmetes Hadd bácsim, büszke lehetsz rám!

Ígérem, nem írom le nevör-evör mór, hogy nevör-evör.

És végre kipróbáltam hosszú távon Boogie-babyt (black, lime, electric-boogie) (amúgy az normális, hogy minden futócipőmnek és az órámnak is van neve?!). Azon kívül, hogy gyönyörű szép, hiper-szuper kényelmes és pihe könnyű is, ugyanakkor megfelelően tartja a pronáló lábamat, szóval ő lesz a maratoni befutó, az tuti. Apropó, Asics, tudtátok, hogy az Asics a latin "anima sana in corpore sano", vagyis "ép testben, ép lélek" rövidítése? Na. Ennyi reklám után akár szponzorálhatnának is...

Szóval ez a mai hosszú felvetett egy újabb idegesítő és fájdalmas problémát, amire egyelőre nem találom a megoldást. A pulzusmérő pánt (puha Garmin) szana-szét töri a mellkasomat. Ez a probléma nem új keletű, mióta PK-zok, ez a fennforgás. Körbe tekerni magam leukoplaszttal, igen, rövid távon ez a megoldás, bár korántsem ideális, és mikor szedem le, hálát adok, hogy nem szőrős a mellkasom, mert szőr nélkül is elég kellemetlen a procedúra. Ma viszont a ragtapaszt kb 5k után leizzadtam, vagyis nem ragadt vissza, másik meg nem volt nálam, de vajon tényleg az az egyetlen opció, hogy raklapnyi ragtapasszal futok? Szóval így néz ki most (18 éven aluliknak nem javaslom, nagyon ronda...)

IMG_4613res.jpg

Igen, zuhanyzásnál visítottam is, mint egy szopós malac és fürdőskurva együttvéve. Kenegetem aloés csoda krémmel, csíp mit az állat, szidok is mindenkit rendületlenül. Nem tudom, mit csináljak a leukoplast-test-tekercselésen kívül, ha van ötlet, akkor segítsetek... (A "fuss kütyü nélkül"-től kíméljetek meg:))

Aztán itt van egy másik idegesítő futónyavalya, a liluló és alattomosan, szép lassan lepotyogó lábkörmök kérdése. Megoldás: egy, másfél számmal nagyobb futócipő és a szent fűzés:

 

A vízhólyagok nálam eléggé random, kiszámíthatatlan módon jelentkeznek, mostanában elég hülye helyen, a lábujjaim alján, ezek engem annyira nem zavarnak, nem is túl fájdalmasak, csak rondák, szóval max. esztétikai problémát jelentenek.

Szeretettel várom a kommentekben a ti idegesítő futónyavalyáitokat és orvoslásukat, hogy ne érezzem magam magányosan visító fürdőskurvának!

Písz end láv!

A bejegyzés trackback címe:

https://rabbitshoe.blog.hu/api/trackback/id/tr24608698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blevita 2012.06.24. 22:20:20

ja, ilyen nekem is van, csak en 5k-t futok mindig, azalatt csak egy vekony dörzscsik lesz a pulzusmerö alatt, ami 1 nap alatt gyogyul. A multkor 16 km alatt mar nagyobb csik lett. 25 km-en valszeg olyan lenne, mint a Tied :))) Megoldast nem tudok....

gergoke 2012.06.24. 23:46:04

Jájj, ez az én lábam! :D

ingobingo75 · http://eletmod-valtoztatas.blog.hu/ 2012.06.25. 01:02:59

Hirtelen az jutott eszembe, hogy esetleg magát a jeladót nem lehetne-e leokoplaszttal vagy valami vékony anyaggal (esetleg gézzel) körbetekerni? Nem tudom, nem próbáltam, hogy átmegy-e úgy a jel, és mondjuk hosszú távon nem is tudom, mennyire praktikus, csak gondoltam talán megér egy próbát.
A lábujjam most kezdett lilulni... ez újdonság nálam :( most olvasgattam utána, remélem, nem fog leesni a körmöm :(

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.06.25. 01:48:15

@gergoke: jujj, komolyan?? Örök életemre hálás vagyok neked a Szent Fűzés miatt, és neked köszönhetem, hogy fél év után múlt héten ismét lábujjkörmöt vághattam. A sajátomat. :))

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.06.25. 01:51:23

@ingobingo75: Ez már nekem is eszembe jutott, de nem tudom, mivel lehetne betekerni, ami nem dörzsöli ki... Hááát, a lilulás nem jó jel, kösd át a cipőd a videó szerint, az a tuti, hogy ne nyomja meg újra a cipő. Egyébként a körömleesés lassú folyamat, hónapokba telik, mire leesik és kb. fél év alatt nő vissza.. Remélem megúszod...:)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.06.25. 02:02:22

@Blevita: na, ezek szerint nem vagyok egyedül az érzékeny baba-bőrömmel:) Azért vettem ezt puha övet, mert ez ugye nem irritál.. Na persze..:)

2012.06.25. 08:03:32

@szancsurrr: Az a mellkaspánt rettentően túl van feszítve(körben bevág a bőrödbe).
Próbáld meg lazábbra hagyni. (Igen, úgy fogod érezni mindjárt lecsúszik :) Nem fog.)

Cs.Csilla 2012.06.25. 10:37:18

pulzusmérő:
nekem is Garmin van és engem eddig egyszer sem dörzsölt ki. Abban lehet az igazság, amit @saaby. ír, hogy túl szorosra húzod, mert nekem nem látszik meg a nyoma viselés után.

Asics:
gartula az új cipőhöz, nekem is Asics-om van (gel nimbus 13) és nagyon-nagyon szeretem!

lábujj-körmök és vízhólyagok:
az Asics előtt egy New Balanc-om volt, ami csak fél számmal volt nagyobb a lábamnál. Abban a rövidebb távoknál nem volt semmi gond, de 9-10 km és fölötte már jöttek a hólyagok, meg a körömlilulás(szerencsére csak egy). Amióta cipőcsere volt, azóta nyoma sincs a nyavaláyknak.

Amúgy meg HATALMAS GRATULA a 155-ös átlaghoz a 25k-n!!!!!!!

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2012.06.25. 12:00:56

@saaby.: Egy nő melltartót is visel, ha a pánt alatta van, tökmind1 mennyire volt laza, odaszorítja dörzsikézi...(melltartón kívül én nem tudom tenni, ott már a bordám kiáll, nem marad meg a pánt rendesen.

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2012.06.25. 12:02:30

Dettó! Pontosan így néztem ki mostanság minden hosszú futás után, sőt a nem túl apró kebleknek köszönhetően, a mellem alsó felén is vannak ilyen sebes csíkok, mintha friss implantátumom lenne :P :)))) Megoldást nem találtam. Ötpercenként vazelinezve még csakcsak, de az meg kicsit macerás....

gergoke 2012.06.25. 12:35:03

@szancsurrr: Én pedig ezt a kötést a Spuri futóboltban dolgozó kedves eladóknak köszönhetem. Ők mutatták meg. Már megérte megcsinálni a videót, ha másnak is segített. :)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2012.06.25. 12:35:22

Asztaaadeszép ez a csuka!! Én is asics-os vagyok és tegnap lőttem pronáló terep asics-ot féláron...csak úgy mondom, ha esetleg érdekel... :)
Gyógyulást sebeidnek! (az én sebeim kimerülnek faág karistolásokban ill. szúnyogcsípésekben, bár rövideket futok)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.06.25. 13:10:50

@Bozót: és mára még rondább lett!!! Szerencsére a mellemen (helyén) nincs semmi bibi, a képen elég jól látszik, hogy a nagy edzésben tulképp teljesen eltűntek a cicijeim:)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.06.25. 13:12:52

@Cs.Csilla: Lazábban rosszabb, mert jobban mozog a pánt, és még jobban dörzsöl... Nem tudom mi a megoldás:( Igen, a 155-re nagyon büszke vagyok és a 7 perc alatti tempóra is! :)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.06.25. 13:15:28

@Simone Lewis: Ha majd már végre otthon leszek, és szétfutom a cipőimet, akkor szerintem érdekelni fog! Az Asics otthon kicsit túl van árazva:)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.06.25. 13:25:14

@gergoke: 201 megtekintés:) Már sok embernek segítettél :)

Cs.Csilla 2012.06.25. 13:39:09

@szancsurrr: Aha.... Akkor nincs több tipp.... :(

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2012.06.25. 14:59:05

@szancsurrr: Nem kicsit, eh...Amúgy ezt érdekes módon a decathlonban vettem, szóval ott szerintem már nem sokáig lesz. De ahogy néztem, máshol (amazon stb.) is le van árazva (asics kahana 5).

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2012.06.25. 15:14:51

@szancsurrr: Ha egy kicsit összemennének azt én se bánnám, de ez az egyik ok amiért sose akarnék nagyon vékony lenni :) Azért nő vagyok, na :P

Lesz még rondább, nyugi :) Ahogy gyógyulna,aztán újra lejön, fürdésnél leázik, törölközővel véletlen lekapod stb.

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.06.26. 01:03:06

@Bozót: Ma úsztam, a klóros víztől csodálatos mélyvörös lett, most úgy nézek ki, mit akit szíjjal megvertek :)))

skia86 2012.07.03. 22:59:15

...Nekem a maraton után kezdte ki így a pulzusöv azon a helyen...sebesre...azóta eltelt egy hónap, de szerintem örök nyoma marad annak a maratonnak:)
Üdv. Bozót futótársa; Skia:)

skia86 2012.07.03. 23:02:48

..még valami. ezt a füzési módot Én is használom...és valóban;)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.07.03. 23:31:16

@skia86: szerintem ennek is megmarad a nyoma forevör, igaz már gyógyul, de gyanús...
süti beállítások módosítása