Nyúlcipő

Nyúlcipő

Remotivációs bedurvulás

2011. október 30. - szancsurrr


Na, ez a hét totálbrutál volt: minden nap futottam, pihinap nélkül (elvileg a hétfő az) és összesen 71,2 killer-kilit szaladgáltam össze! És ez rekord, mert ennyit még soha nem sikerült egy hét alatt összehozni, szóval vállveregetés és egyebek. (Múlt vasárnap ugye nem tudtam futni, mert a Cascavelből visszatérvén 15 órát buszoztam, szóval rendes kislány módjára hétfőn pótoltam és futottam le a vasárnapra előírt 13k-t. Szóval ezért lett ilyen sok.) A heti átlag ezzel az edzésprogrammal nem nagyon megy 50k alá, szóval a heti km adag több mint a maratoni edzéstervben volt. Nem emlékszem belinkeltem -e már, de ezt csinálom most:
http://edzesonline.hu/edzesterv/174/felmaratoni_edzesterv_kozephaladoknak
Holnap kezdem a 8. hetet, bár az első két hetet nem csináltam, mert a maraton után kezdtem.

A másik gud nyúz, hogy úgy érzem, végre kezdek kigyógyulni a mumszból és lassan visszatér belém a futólélek. A mai 19k volt az első olyan hosszú futásom a maraton óta, amit nem szenvedtem végig, hanem élveztem! Újra elkapott a gépszíj, ahogy beszívtam a tenger illatú levegőt, éreztem, hogy az élet újra szép, jött az endorfin, és jött egy egész jó kis idő: 1:46 (5:34-es tempó). Ezzel, bár éppenhogycsak, de már megvan a két órán belüli félmaraton, és lesz ez még jobb is! Az erő újra velem van! Juhéééj!

(Mondjuk a tegnapi shoppingolás is tuti segített a visszamotiválódásban. Rájöttem ugyanis, hogy az elmúlt 3 hónapban futós cuccokon kívül nem vettem semmit, szóval úgy döntöttem, hogy itt a nyár, hajrá új ruhák. Erre mit vettem? Két sport melltartót és egy futószoknyát (igazándiból rövid kompressziós cupinaci, rajta egy szoknya). Nagyon király, tök kényelmes, mondjuk sose gondoltam volna hogy ÉN, aki mindig is utáltam a lábaimat, szoknyában fogok futni. Talán azért vettem meg, mert a lábaim végre kezdik elveszteni a dagadt-óvodás láb jellegüket és kezdenek futó lábakra emlékeztetni, hehe :) Éljen a futószoknyában való csajoskodás!

May the 4th be with you too!

A bejegyzés trackback címe:

https://rabbitshoe.blog.hu/api/trackback/id/tr883442338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása