Nyúlcipő

Nyúlcipő

Alea iacta est!

2011. június 26. - szancsurrr


Ma regisztráltam!!! Viszont teljesen futóbolondnak érzem magam, mert belegondoltam mivel is jár ez. Nem, nem a fizikai kihívástól ijedtem meg. Egy 13 hetes edzéstervet kell pontosan és szépen követnem, a leírtakat fegyelmezetten be kell tartanom, az életemet és a mindennapjaimat rendszereznem kell úgy, hogy mindez a munka és egyebek mellett beleférjen. A dőlt betűvel szedett szavak nem a barátaim. Ezért ijedtem meg tőlük. Rendetlen vagyok és szétszórt. Makacs vagyok, a magam útját járom és nem szeretem ha bárki beleszól az életembe. Mert NEKEM ne mondja meg senki...! Vannak céljaim, tudom, hogy mit akarok, tudom, hogy el fogom őket érni, de az úton nem a rendszerezett és átgondolt tervek, hanem a belső hang, a megérzések, sugallatok vezetnek végig. A mindent előre eltervező és minden eshetőségre felkészülő emberek konkrétan halálra idegesítenek, hát élet egyáltalán az övék?! Persze, ott az arany középút utópiája, szóval ha valaki azon jár, mindenképp értesítsen.


Ezért a legnagyobb kihívás nem az lesz, hogy futni kell. Sokat. Meg hogy fájni fog itt. Meg ott is. Hanem az, hogy át kell gondolnom és meg kell szerveznem a napjaimat=le kell nyugodnom és rendet kell tennem a fejemben. És engedelmeskednem kell egy kinyomtatott A/4-es papírnak (aka edzésterv)!


Összességében véve egy maratoni személyiségfejlesztő és önismereti tréningnek nézek elébe. Hiszem, hogy véletlenek nincsenek. Nyilván itt az ideje, hogy egy kis rendszert vigyek az életembe. Nyilván itt az ideje, hogy végre megtanuljam és elfogadjam, hogy nem mindig nekem van igazam. Ha a Jóisten egy maratonra való kemény felkészüléssel szeretne engem mindezekre és még sok-sok másra megtanítani, állok elébe. És most, hogy ezeket leírtam választ kaptam elég sok "miért?"-re. Mert leírni, illetve kiírni magamból jó és sokat segít. Főleg, hogy itt vagyok a világ másik felén, távol a családomtól és a barátaimtól, szóval blogterápia futással a becsavarodás ellen... :)


És végül: Lance bácsinak megint igaza van: "Knowledge is power, community is strength and positive attitude is everything" - Lance Armstrong







A bejegyzés trackback címe:

https://rabbitshoe.blog.hu/api/trackback/id/tr613442323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása