Nyúlcipő

Nyúlcipő

Triatlon-kór

2013. július 26. - szancsurrr

83609-eXtremeMan-Nagyat-d-log-.jpgTudom, tudom, blogírásból karó, lógok még a Vasi Vasember beszámolóval is, de... Futok, úszok, bringázok, dolgozok, élek, így nincs túl sok időm írni. Főleg ha a brazil időket vesszük, na ott aztán időcsilliárdos voltam, írtam is szorgalmasan, most meg...

A Vasi Vasember egy nagyon jó kis verseny volt. A táv olimpiai, vagyis 1,5k úszás, 40k bringa, és 10k futás. Azt hiszem, ez még épp az a táv, amit fejre állás nélkül is végig lehet tolni az optimálisnál egy kicsivel magasabb pulzuson is. Az úszás 27 perc lett, ami nagyon jó, bár állítólag a pálya rövidebb volt, nem baj, akkor is elégedett vagyok. A bringa 1:22 lett, egyébként Balu odasúgta az elején, hogy azért jobban oda léphetek, ez nem féltáv. Ezt meg is fogadtam így 27.7 km/h átlaggal abszolváltam, szemben a 70.3 óvatos 24 km/órájával. A futás 56 perc lett, vagyis 5:35-ös átlag, amivel nagyon elégedett vagyok, ha edzek, általában lassabban futok, szóval tök jó. A bringa lehetett volna még gyorsabb, de ne legyünk telhetetlenek. A vége 2:52 lett, a 3 órán belüli idő szerintem abszolút vállalható. Mondjuk kicsit idegesítő, hogy sokan úgy előztek meg, hogy csak a futásuk lett jobb az enyémnél, de hát ilyen ez a popszakma, a tüdőmet kiköpni meg nem fogom.

Vanda is ügyesen végigment, neki ez volt az első triatlon versenye, tehát ő is Vasi Vasember lett :)

Persze az élet nem állt meg, mert ugye úgy szép, ha zajlik, szóval tegnap előtt megtalált egy Nagyatádi váltó csapat, amit Balunak köszönhetek és köszönök. Béci, két lány, akiket még nem ismerek személyesen és én. Nem mondhatom, hogy túl van szervezve a dolog, de egy ilyen lehetősséget hülyeség lett volna kihagyni. (Még akkor is, ha ezzel sajnos borult egy régen lefixált program, amiért remélem nem lesz harag, de ha elkap a triatlon-kór, akkor nincs megállás.)

Tehát ma indulunk Nagyatádra, a hosszútávú (aka Iron táv) triatlon versenyek itthoni fellegvárába, ahol is ott lesz mindenki, aki ebben a sportban számít, és az, hogy én is ott lehetek az egész egyszerűen váóóó!! A jövőre nézve is fontos állomás lesz, mert megismerhetem a pályát, ahol jövőre egyéniben fogok versenyezni.

Az én adagom nagyjából ez lesz: 1 kör (1.9k) úszás, 35k bringa és egy félmaraton. Mivel Béci inkább bringázott mostanában, én pedig többet futottam a maratoni felkészülés miatt, így pont jól jött ki. Bár a 38 foktól kissé parázok, meg amúgy is izgulok, mint mindig minden verseny előtt.

Szóval küldjétek a mélyhűtött csít a Padawanok csapatának szombaton!

Hajrá Balu, hajrá Lajos, hajrá Balage, hajrá Ewil, hajrá-hajrá mindenki és persze hajrá mi!

A bejegyzés trackback címe:

https://rabbitshoe.blog.hu/api/trackback/id/tr415427613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása