Nyúlcipő

Nyúlcipő

Méregtelenített pacalfürdő

2013. május 01. - szancsurrr

FM1213626.jpg

Zoli kitalálta, hogy csináljunk egy 5 (azaz öt) napos Steinberger-szerű méregtelenítő kúrát és én egy gyenge pillanatomban rábólintottam.

Még sose csináltam ilyesmit, de valószínűleg nem is fogok soha többé. Mondom ezt a 3. nap közepén, annak ellenére, hogy vasárnap óta fogytam 1,5 kilót. Remélhetőleg ennek a nagy része méreg.

A leveket nem vettük meg, otthon gyártjuk gyümölcs centrivel/turmix-al, így fele annyibe kerül, de húszszor annyit kell mosogatni. Már most kivagyok, hogy naponta kell nagytakarítani a konyhát, folyik, fröcsköl ez a sok szar mindenhova, áááá. Szóval akinek van pénze, inkább vegye meg :D Az ananászlé 100%-os Rauch (a reklám helye).

Szabályok:

1. Minden reggel egy feles búzafűlé.

2. Egész nap inni kell, mint a gödény. Ásványvíz, gyógytea, zöld tea. Én bűnöztem ízesítettel, mert nem volt más otthon.

3. Minden fő étkezésehez egy szelet rozskenyér, tízóraira és uzsira egy fél szelet. Én megpirítom, mert úgy van meleg kaja feeling. (Ez azért túlzás, de legalább meleg.)

1.nap (vasárnap)

búzafű+almapüré (turmix)

retekcsíra

Nyam-nyam. Ez nagyon finom. Betoltam a reggeli adagot és elmentem bringázni. 86.6k lett a vége, közben benyomtam egy banánt azért. Ez után futottam 10 kilit. Teljesen rendben vagyok.

2. nap (hétfő)

Zöldséglé (zeller, répa, cékla)

retekcsíra

Hulla fáradtan ébredtem. A lötyi finom, de éhes vagyok. Reggel bringával mentem melóba, legalább 10 perccel lassabb voltam mint a sokévi átlag. Egész nap be vagyok lassulva, semmi energián nincs, valószínűleg a tegnapi tekerés is befárasztott, nem csak a kúra hatása. Délután elvonszoltam magam úszni és gyúrni. Aztán haza, bringával. Lassú víz, parotot mos. Egész nap fáj a fejem is. Tulajdonképpen mire jó ez az egész azon kívül, hogy szenvedjek? Este megettem egy extra szelet kenyeret, mert azt hittem éhen halok. Megváltás, hogy végre alhatok.

3, nap (kedd)

Ananászlé + citrom

lucernacsíra

Reggel tök jól érzem magam. A bringázás is olyan, mint máskor. Amúgy is imádom az ananászlötyit. Most du 3 óra van, nagyon éhes vagyok. Megettem egy teljes szelet kenyeret az előírt fél helyett. Ejnye-bejnye :) Amúgy az energia szintem nem rossz, minden esetre a napom fénypontja ez a hülye roszkenyér. Most elindulok suliba és egészen este 8-ig ott fogok ülni a maradék 1,5 deci ananászlötyivel. Wish me luck!

Folyt köv :)

Répa+cékla+paradicsom

napraforgócsíra

Reggel 63,8 kiló voltam, 65,9-ről kezdtem, szóval valami történik. Tudom, hogy ennek egy része vissza fog jönni, amint elkezdek normálisan étkezni, de egy része remélhetőleg méreg, aminek búcsút inthetek, báj-báj! Amúgy nem is a fogyás miatt vágtam bele, hanem szeretném végre egyszer s mindenkorra megoldani a futás közben fosok problémát, mert már nagyon elegem van belőle.

A reggeli lecsúszott, elég éhesen ébredtem. Aztán Zoli kitalálta, hogy menjünk Dunakeszire futóversenyre, először azt hittem viccel, de nem. Végül is futás közben nem szoktam éhes lenni, szóval miért ne? A táv 8k, ami amúgy 9, de az nagyobb probléma volt, hogy végig bokáig érő, süppedős homokban kellett futni. Szidtam mindenkit, főleg magamat, hogy mi a picsát keresek én futóversenyen a kúra 4. napján? A helyett, hogy hosszasan agonizálva szenvednék az éhhalál küszöbén és sajnálnám magam, itt futok 30 fokban a hülye homokban hegynek fel. Utána ettem banánt és almát, mert azért nem vagyok ufó. Persze a sok áruló meg két pofára zabálta a sült kolbászt és vedelte a sört a szomszédos majálison, fúj.

(Tudom, hogy nem ajánlott a testmozgás kúra közben, de nem volt semmi para. Tényleg.)

"Ebéd" után (ebédhez két szelet kenyeret ettem, mert megérdemlem) elmentünk Ismerős Arcok koncertre, imádom őket, viszont itt is mindenki zabált és sörözött körülöttünk, kenyérlángos, gyros, lángos, amúgy kb. sose eszek ilyesmit, de ezek az illatok... Miért nem tiltják be a kültéri zabálást?!

Most este 6 óra van és egyáltalán nem vagyok éhes, pedig nem is uzsonnáztam. Érdekes.

Holnap van az utolsó nap, végre nem csak folyadék, hanem turmix.

Aztán amint pénteket üt az óra egy bödön pacallal fogok ünnepelni. 

To be continued!

Utolsó nap

sárgarépa + alma turmix

Ma nem ittam eleget, valószínűleg ezért fájt a fejem. Nap közben szinte egyáltalán nem voltam éhes, vagyis nyilván az voltam, de nem szenvedtem, ami kicsit ijesztő volt. Gondolom az anorexiások is így működnek; egész egyszerűen hozzászoknak ahhoz, hogy éhesek és a végén már nem vesznek róla tudomást. 

Délutánra lemerült a Duracell nyuszi, de a szent NKE-t nem lehet kihagyni. Fél szigetkör gyalog, másik fele futva,  ami azért volt jó, mert így a gyaloglós csajokkal, leginkább Bettyvel, is tudtam dumálni, szóval már ezért megérte:) Aztán a végén futottam egy kicsit, amiről csak annyit mondanék, hogy a Free, amit teszteltem szerintem futásra alkalmatlan.

Már este van, elfogyott az utolsó adag trutyi is. Büszke vagyok magunkra, hogy végig nyomtuk, testben, lélekben megtisztultunk, jövő héten újra megcsinálom :D Na jó, nem is:)

Holnap pacalba fojtom örömöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://rabbitshoe.blog.hu/api/trackback/id/tr975260103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lzooltan · http://lukacs.eu 2013.05.02. 12:14:08

Itt az 5. nap, mindjárt vége, holnap pedig vár a chilis bab!

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2013.05.03. 13:28:18

Annyian írtok róla, most már kipróbálom én is. Csak kell szereznem egy gyümölcscentrifugát vagy hasonlót...vagy megveszem a lötyit...

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2013.05.03. 15:45:22

@szancsurrr: Ejha, én ennél kevesebbre emlékeztem még....Majd megkérdem a dílert, ő is futó, elvileg lehet kapni kedvezményt nála :)
süti beállítások módosítása