Nyúlcipő

Nyúlcipő

Red Eighty-five

2012. november 08. - szancsurrr

400173_10151169940379961_1052916189_crn.jpgBiza, biza, túl vagyok életem első és, megsúgom, valószínűleg nem utolsó terepfutó versenyén. A Piros 85 elnevezésű versenyt teljesítettük, nem is akárhogy; váltóban, HegyviDéKá néven, a DK Team színeiben. A Piros 85-ről azt kell tudni, hogy az útvonal piros turista jelzésen halad a Pilisben, a hossza pedig meglepő módom 85 kilométer. Na jó, nem szmártesszkedek itt tovább, hanem leírom, hogy miért is fogok én még terepen futni.

A váltóban öten voltunk; Ulrik, Szíj Zoli, Brigi, Éva és én. Szívecske, szmájli, szívecske. Igazándiból egy csapat vagyunk, nagyon jó volt veletek, ez úton is köszönöm. Sajnos az egyik Zoli összetörte a kocsiját a csapatért, de szerencsére a másik Zoli kihúzott minket a kakiból (köszönjük), így mindenki eljutott a váltópontra és be tudtuk fejezni a versenyt. És persze köszönjük Ebolának, hogy ott lehettünk, részt vehettünk.

Az én részem volt a leghosszabb (25k) és a legszintesebb (kb. 1000 m szint volt benne), de cserébe nem sötétben kellett futnom, köszönet a fiúknak, hogy ők elvitték a balhét. Kezdetnek ott volt előttem a Dobogó-kő, na ott nem is volt túl sok futás, inkább csak erőltetett menetes gyaloglás, persze azért ahol nem volt olyan meredek, ott azért kocogtam. Hatalmas élmény a természet lágy ölén futni, az őszi erdő illatát beszívni és a terepfutó fiúk vádliját bámulni. Dobogókőn már messziről villogott Ádi jól ismert 100 dolcsis csíze és Dóri szőkesége, ilyen kedves ismerős arcokat látni a csúcson csúcs érzés, megetettek, megitattak aztán téptem is tovább, persze rossz irányba indultam, hiába kiabált utánam egy kedves futó fiú, hogy "Balraa, balraa!" én jobbra tartottam, ő pedig vigyorogva megelőzött, illetve megelőzte egyben a katasztrófát is, pedig vicces lett volna, ahogy a hegy tetején körbe-körbe futok, keresve a helyes irányt, pedig nem is vagyok szőke, na mindegy.

Innentől pont kellemesen lejtett az út, keskeny ösvény volt, sárga levélszőnyeg, mindkét oldalt fák szegélyezték, igazi a "svenk-futás"; elmosódva szaladnak a fák és szinte magába szippant a kanyargós ösvény. Aztán hirtelen előttem áll Lajos, Tücsi és Anett a frissítőponton, kapok kekszet tripla adag Nutellával, ez a dékás privilégium kéremszépen. Aztán egy telefon, hogy a többiek karamboloztak, jól megijedek, de csak a kocsi tört össze, ők nem. Futok fel, futok le, trutyis sáron szánkázok a leveleken, aztán jön egy olyan meredek emelkedő, hogy ihaj, de legalább nem hosszú, ezért úgy döntök, hogy mégsem ülök le az alján az élet értelmén töprengeni, gyerünk tovább, előzgetem a túzázókat, tök jó fejek, köszönünk, jó utat kívánunk, az egyik utánam szól, hogy futó-tündérke, ja persze, szarrá izzadt, trappoló tündérke, szép :)

Aztán látom, hogy Brigi és Zoli ugrál és integet, dugok, mert dugni jó, aztán odaadom a dugókát Zolinak, aki már fut is tovább. Eszem-izóm, dínom-dánom. Élveztem minden percét.

Jöhet november 22-én a Gercse, 35 kili, ezúttal egyéniben. Nem mondom, hogy ezen túl terep only, de határozottan bejön a dolog.

És márciusban a SzuperBalaton Vandával párban, de ez már egy másik sztori... 

531015_10151169941044961_239580246_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://rabbitshoe.blog.hu/api/trackback/id/tr424897101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.11.08. 22:35:31

Gratulálok Nektek, s örülök hogy eltávolodtál a metropolisz-futóverseny stílustól! Mert ez jobb. :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.11.09. 07:06:44

" trutyis sáron szánkázni a leveleken" ez az az érzés, amitől az urbanista futó átpártol. :)

@saaby.: tényleg jobb. :) kár, hogy legtöbbször utazni/autózni kell hozzá, mi érdiek szerencsések vagyunk, fél óra futással elérjük a rengeteg erdőt.

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.11.09. 07:19:26

@rrroka: @saaby.: köszönjük! Azért nem pártoltam teljesen át, mert a trutyis sáron seggen csúszás kimaradt, na majd legközelebb :) szerintem a terepfutás és az aszfaltbetyárkodás nem zárja ki egymást :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.11.09. 08:16:12

@szancsurrr: persze hogy nem! kizárólag terepfutással terepre szerintem nem is lehet megfelelően edzeni, vagy legalábbis nehezebb, mert az állóképességet sokkal könnyebb a síkfutással beszerezni. mondjuk a mi Anna hegyi útvonalunk azért kicsit túlzás terepfutásnak nevezni, de tény hogy egy részben ösvényen kanyargunk erdőben. :)

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2012.11.14. 14:52:08

Grat! A Piros 85 azért 85, mert 88 :D

Járj csak sokat terepre, nagyon jó!
süti beállítások módosítása