Nyúlcipő

Nyúlcipő

Gondolkozok, tehát futok

2012. szeptember 27. - szancsurrr

47087_526955210654189_323290148_n.jpgEger. Félmaraton. Dobogó. Ilyen még nem volt. Már dobogó. A szervezés amúgy borzalmas szar volt. Az útvonal 3x7k-s kör volt, fajin szintes, 3x fel a várba Eger legmeredekebb utcáján, a Diófakút úton, aztán a Gárdonyin, aki járt már arra, tudja milyen. Két frissítőpont, aztán már csak egy: üres műanyag poharak egy asztalon, mellette egy 10 literes kannában víz. Sehol senki, az utolsó köröm felénél járok, 5:30-as ezreket futok, emelkedőn fel, erre ez fogad... Felveszem a földről a kannát, és töltöm a vizet. A frissitőpontos kolléga a kanyarban szedi le a "terelő szalagot", mondom neki, nincs víz, aszongya erre, hát mert már zárok. Mivan?! Miért nem mondták nekem, hogy 1:30 a szintidő? A kolléga még utánam kiabál, hogy már nincs biztosítva az útvonal... Végül is, minek az? Morgunk is Lajossal, akivel futás közben cimbiztem össze, Lajos iron man, jó vele futni, dumálunk, mondja, szeretne 2 órán belül futni, motivál, hogy egy vasemberrel futok és esetleg "behúzhatom" egy pébére, mert én mindenképp AKAROM azt a sub 120-at, nincs meleg, csak meredek, de nem érdekel, előre nézek, és érzem, hogy meglesz. Két körön át jön velünk a tesóm, Réka, aki élete első félmaratonját futja, nagyon ügyesen osztja be az erejét, kérdezem jól van e, igen, köszöni jól van, kemény csaj, 2:00: tizenvalahány alatt futotta le, nagyon büszke vagyok rá!

A végét meghúzzuk, lehajrázunk egy pasit, a célban meg ott várnak az én drága barátaim, Kata, Balázs, Flóra, Kriszti, meg a tesóm, Bálint, na ilyenem sem volt még, hogy befutok és ott vannak azok, akiket több évtizede szeretek (jóvanna, öreg vagyok) és megölelnek, kint, a világ túloldalán sose várt senki, Istenem, milyen jó érzés ez! És Anett, aka Balos, a régi vizipólós csapattársam, aki a háza előtt állva szurkolt. Köszönöm Nektek!

1:54 tizenvalamennyi, tizenvalahány másodperccel pébé, vagyis inkább mini pébé, de végre a közelében vagyok a tavaly decemberi időmnek, most már elhiszem, hogy azt is én futottam. 

Aztán mondják, hogy harmadik lettem, vicces, hogy ilyen idővel, szóval vihogva megyek a dobogóhoz, érmet kapok a nyakamba, fotó és vége.

...

Olyan most, mintha egy hullámvasúton ülnék, nem, sose szerettem, rosszul vagyok, szálljunk le, legyen vége. Tíz nap múlva Budapest Maraton. Azt hiszem, felkészültem. Itt nincs hullámvasút. Ez egy biztos pont az életemben. Ahol azt kapom, amit beleteszek. Nem többet, nem kevesebbet. Szeretem ezt. És hálás vagyok. Gondolkozok, tehát futok.

A bejegyzés trackback címe:

https://rabbitshoe.blog.hu/api/trackback/id/tr924805940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2012.09.27. 23:09:26

Nagyon ügyes vagy. Büszke vagyok rád, hogy a hosszú sérülés után ilyen szintre küzdötted fel magad. Te vagy az egyik legjobb példa, hogy PK-val lehet fejlődni. Jó volt a dobogón állni? :-)

cindbl 2012.09.28. 08:02:05

hah! egesz alakkos! :D

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.09.28. 18:15:42

@azilinha: köszi Nóri, nagyon jól esik egy ilyen szuper futótól, sportembetől, mit te :) Jó volt a dobogón állni, bár nem is nagyon volt időm magamhoz térni a szar szervezés miatt, beértem és kb már szólítottak is :)
@cindbl: :DD És mi a verdicht? :D

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.09.29. 07:28:05

@szancsurrr: a szervezőkkel nem lehet kontaktolni, hogy miért bénáztak ennyit?
gratulálok a 3. helyhez, de jövőre tessék megnyerni! :)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.09.29. 08:48:37

@rrroka: aha, az első helyezett 1:29-et futott :) állítólag évek óta ilyen szar a rendezés. Kár érte...

2012.10.01. 07:04:26

Király eredmény, gratulálok! :)
Dobogóra állni azért nagyon más érzés!

A szervezést nem értem, gondolom nem ebből élnek egész évben, magyarul lelkes amatőrök...lelkesedés nélkül? :D

cindbl 2012.10.01. 14:43:16

@szancsurrr: nincs mit szegyellned :) johet a tobbi is :)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.10.01. 20:43:53

@saaby.: Szabiiiiiiiiiiiiiiiiii, te leveszett lélek!! Már úgy hiányoztál! Hogy állsz a maratoni felkészüléssel? Meg úgy amúgy mindennel? Gyere már Pestre, és fussunk végre össze!!:)

2012.10.03. 07:01:29

@szancsurrr: Azért leveszett tán még nem vagyok! :)
Jelenleg úszás a fő projekt, sajnos egy barátom költözésénél sikerült elcseszni a gerincemet-újra. Csontkovács-újra. Fáj-újra. Azért remélem mielőbb találkozunk a nemzetünk Fővárosában! :)
(copyright Forrest)
Az úszásban két dolog a jó(amúgy bazi unalmas): a sok fürdőruhás csaj, meg a tudat, hogy rendbetesz! :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.10.03. 07:02:27

@saaby.: te tudod a titkot hogy kell úgy úszni gyorsban, hogy ne fáradjon el az ember?

2012.10.03. 21:41:02

@rrroka: Azt nem állítom hogy a Szent Grált a kezemben tartom, de próbáld meg:
Futásnál tartasz egy tempót, és igazodik hozzá a légzésed.
Úszásnál van egy légzésritmusod, és ahhoz illeszkedik a tempód.
Nekem így jön össze hogy nem fulladok meg és leúszok egy órát.(persze ez bazi nagy egyszerűsítés, de működik!) :D

@szancsurrr: az még ott lesz jövőre is, jelenleg az örömteli mozgás a prioritás! :) (rrokáék után szabadon: sportolj ahogy jólesik!)

2012.10.04. 08:41:59

@rrroka: Itt egy cikk ami a gyorsról szól:
edzesonline.hu/cikk/224/a_gyorsuszas_legzo_technikaja

Nem próbáltam ki a tanácsokat, én jobban szeretem mellben mint gyorsban. ;)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.10.04. 13:30:25

@saaby.: olvastam, nem használt. :) futni könnyebb tanulni könyvből, mint úszni.
süti beállítások módosítása