Nyúlcipő

Nyúlcipő

Honnan tudom/d, hogy futó vagy(ok)?

2012. június 04. - szancsurrr

 A mai 18k alatt olyan hisztit vágtam le, hogy eldöntöttem, hogy ma olyan posztot írok, hogy Mr Hadd örök életére megbánja, hogy kidolgozta a pulzuskontrollt és különbenis. De közben a DK-s cyber-cimbik tökre felvidítottak (ez úton is köszönet Nektek:), szóval nem leszek nő, nem hisztizek, hanem inkább írok arról, hogy a futók fura állatfaj. Ha esetleg valaki magára ismer, az csak a véletlen műve lehet.

 

 

 

 Szóval:

 

1. Egynél több pár futócipőd van.

2. A bejárati ajtóban nem a papucsodban, hanem a futócipőidben esel hasra.

3. Bár nincs szükséged még egy párra, mégis megfordul a fejedben, hogy veszel még egyet, mert olyan szép. (Noosa... "Szerencsére" nem volt kényelmes.)

4. Az egyik pár futócipődben felemás a fűző, mert nem tudod eldönteni, melyik színűvel néz ki jobban.

5. Bevásárló központba kizárólag a sportbolt miatt mész. (És ha már ott vagy, akkor sem mész be máshova, mert egész egyszerűen nem érdekelnek az utcai cuccok, arra viszont nagyon figyelsz, hogy a futó felsőd menjen a cipődhöz. (Ha lány vagy, akkor minden cipődhöz és felsődhöz van egy körömlakkod.)

6. A 4. pont folyományaként az elmúlt kb. 3 hónapban kizárólag futós cuccokat vásároltál.

7. Van futós és nem futós zoknid. A futós zoknin belül pedig létezik edző és verseny zokni. Futós zokniban nem futni, illetve nem futósban futni szentségtörés, versenyre pedig kizárólag versenyes zokniban szabad menni.

8. Idétlenül vagy lebarnulva. (Óra helye, csuklószorító helye, rövid, illetve 3/4-edes gatya csík, zokni csík, öcsitrikós hát. Más tangában sütteti magát, én meg zokniban, és akko' miva', most ezé ne legyek kemény?!)

9. Nem (csak) azért akarsz fogyni, hogy jobban nézz ki, hanem mert arra gondolsz, hogy ha könnyebb vagy, akkor futás közben kevésbé terheld a súlyoddal a tested. (Apropó, fogyás, 5 hete futok alacsony pulzussal, az állítólagos zsírégető zónában a PK miatt, de egy huncut dekát nem fogytam. És ne mondjátok, hogy azért, mert nincs miből, mert van. És azt se, hogy azért mert a hájból izom lett és az izom nehezebb. Fakk.)

10. A szétfutott futócipődhöz érzelmi szálak fűznek, nincs szíved kidobni, inkább abban jársz dolgozni. (Amúgy meg tök kényelmes. És szép is.)

11. A lábadon több a vízhólyag és a bőrkeményedés mint a köröm. (Lábfejfetisiszta pasim se lesz, az tuti.)

12. Szerinted normális leukoplaszttal körbe tekerni a mellkasod annak érdekében, hogy a pulzusmérő pántja ne törjön szanaszét (aú). (Aztán rájössz, hogy le is kell szedni. Még aúbb.)

13. Az élet egyik legnagyobb alapigazsága szerinted: "Férfi és nő, hogyan is érthetnék meg egymást, mikor mind a kettő mást akar; a férfi a nő, a nő a férfi mögött futni." 

13+1. Ha elfáradt a lábad, a szíveddel futsz tovább.

13+2. Legalább három pontnál bólogattál és vigyorogtál.

Happy running my dear friends!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rabbitshoe.blog.hu/api/trackback/id/tr804563873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oh Dae Su 2012.06.04. 13:26:01

A négyes pontból kettő van! :) Amúgy 8 találatom van ezen a spéci totón...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.06.04. 13:26:11

bólogattam párszor, de a futócsajok biztos sokkal többször. :)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.06.04. 13:31:06

@Oh Dae Su: jaj tényleg, köszi:) 8? Az nem rossz. Fogadjunk, hogy ebből egyik a körömlakkos pont :D

Oh Dae Su 2012.06.04. 13:33:44

@szancsurrr: Hosszú hajú gótrocker korszakomban kacérkodtam a fekete körömlakkal... :) De szerencsére nem próbáltam ki sosem. Jobb ez így mindenkinek... :)

bitliszbá 2012.06.04. 14:07:30

én speciel szembe is szeretek a csajokkal futni, nem csak mögöttük :D

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.06.04. 14:22:00

@bitliszbá: Ez biztos azért van, mert Te ufó vagy :D

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2012.06.04. 14:40:26

Egy-néhány rám is igaz, de a többség nem. Nem csak azért, mert nem vagyok tipikus futó, inkább mert nem vagyok átlag nő :)))

Ismerek pár ilyen listát (van több weboldal ahol több száz pontosak vannak :)

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2012.06.04. 14:41:46

@Bozót: Mielőtt megsértődnek az "átlag nők" :D úgy értettem, hogy nem vagyok igazán csajos nő :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.06.04. 14:43:46

@szancsurrr: vigyorogtam is, főleg a nőcis dolgokon. :) nekem nincsenek ilyen szigorú szabályaim, pl futózokni kiváló nyári viselet, de a futócipőt sétára én sem használom szívesen, ellenben tovább élnek kerti munkaruházatként. :)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.06.04. 14:48:19

@Bozót: én azóta festem a körmöm színesre, mióta futok:)) Amúgy én sem voltam soha ilyen igazi csajos csaj, de azt hiszem Brazília ezen változtatott egy kicsit, itt olyan szépek a csajok és nagyon csajosak, nehéz nem elcsajosodni:) De nem bánom, talán kellett is ez nekem:)

pannonfunk 2012.06.04. 15:02:37

x+1: Több a bőrkeményedés a lábadon, mint a köröm :)

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2012.06.04. 15:11:50

@szancsurrr: Én is sokat változtam :) Volt idő, amikor semmi kicsit is lányosat nem voltam hajlandó felvenni. Pláne nem rózsaszínt vagy ékszert...Sokat most se hordok, de azért már nem csak farmerom és pólóm van :)

cindbl 2012.06.04. 18:25:54

es mit csinalt mar megint hadd? :)

2012.06.04. 21:20:05

"11. A lábadon több a vízhólyag és a bőrkeményedés mint a köröm. (Lábfejfetisiszta pasim se lesz, az tuti.)" --- több a vízholyag mint a köröm? Ez bármelyik szadomazo lábfej fetisiszta álma. Biztos akad ilyen is, és gondolj bele, milyen kevés esélye van, hogy megtalálja álmai nőjét :D)))

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.06.04. 23:47:19

@cindbl: szarok a farmra. Akarom mondani a Haddra:D Semmit, csak nekem lett belőle elgem. Ismét. Majd elmúlik.:)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.06.04. 23:50:52

@viito: Aztaaa, új reményt adtál, fényt az éjszakában:)) Én mindig azt hittem, hogy ők csak a tökéletesen gyönyörű női lábfejekre buknak, de most, hogy tudom, hogy van szado-mazo alfaj...:)

moriczjuci 2012.06.05. 19:53:54

jól sikerült, vicces. Sokon nevettem, bólogattam. :-)

Cs.Csilla 2012.06.14. 12:11:02

Végigvigyorogtam az egészet és 5 pont igaz rám....
.... és a 13+1. a legjobb! :-D (... az egyik....)

2012.06.15. 00:45:10

Ultrabalatonra szervezek last-minute csapatot. Ha bárkit motivál írjon! :)

bitliszbá 2013.04.28. 22:39:24

@saaby.: lastminuteban én is benne lennék...., csak kicsit másképpen.
süti beállítások módosítása