Nyúlcipő

Nyúlcipő

Az élet nem habostorta!

2012. március 21. - szancsurrr

 

 

 

 

 

 

 

 

Pelikán elvtársnak igaza volt. Főleg most, hogy azt hiszem már több mint 3 hete nem ettem semmi édességet. Se habostorta, se csoki, se süti, se gumicukor, se, se, se.

Eldöntöttem ugyanis, hogy idén nagyböjt alatt ez lesz. Húst már évek óta nem eszek ebben az időszakban, de amúgy nem is vagyok egy nagy húsevő, szóval az igazándiból nem kihívás, úgyhogy idén a hús mellé betársítottam az édességet is. Mert azt azért szeretem. Az a baj, hogy ha ott van előttem, akkor nem bírom megállni, hogy ne egyek, elképzelhetetlen pl., hogy megveszek egy tábla csokit és csak két kockát eszek meg, a többit meg szépen visszacsomagolom és elrakom. Illetve a csomagolás és az elrakás az oké, de ha tudom, hogy ott van, muszáj enni "csak még egy kockát" belőle, és ha nem figyelek oda, megeszem az egész táblával. Ezt úgy küszöbölöm ki, hogy soha nem veszek táblás csokit. Csak kis kiszerelésűt és azt is csak ritkán, mert a csoki nagyrészt zsír, a zsír meg nem a haverom. Viszont olyan finom, ráadásul szaladgálnak benne az endorfin manócskák, az meg kire nem fér rá? Az, hogy egyedül élek sem könnyíti meg a dolgom, mert ha lát valaki, akkor visszafogom magam, hiába, nincs mit tenni, zugcsokievő vagyok.

Lényeg a lényeg: Lassan három hete, hogy így önmegtartóztatok, de egy huncut grammot nem fogytam! Ráadásul újra kezdtem a futást is, ha nem futok 5-6 kirit, akkor bicajozok kb. 18-at a munkahelyemre és vissza. Persze arra is odafigyelek, hogy ne egyek többet mint eddig. Ha rámjön az édességehetnék, akkor almát eszek. Szóval hol itt az igazság? Odaát. Tök mérges vagyok. Mondja meg nekem valaki, hogy lehetséges ez? 

Ennek ellenére természetesen végig fogom csinálni, mert egyáltalán nem csak az esztétikai szempontok miatt találtam ezt ki, és egyébként sem szokásom semmit feladni, például nagyon jól tudok félmaratont futni repedt medencével, de úgy hiszem, hogy ha már tisztában vagyunk egy rossz tulajdonságunkkal (jelen esetben például azzal, hogy túlságosan kitartó vagyok, bár egyesek szerint ez makacsság, de ez aljas rágalom!!), akkor próbáljunk meg abból előnyt kovácsolni illetve felhasználni a cél eléréséhez. Így lesz a rosszból jó, vérből víz, kutyából Madonna és kurvából szalonna. 

A következő bejegyzés már futós lesz, sőt, chi-futós, mert Rókáéknak is ígértem egy posztot, meg ahhoz képest, hogy ez itten egy futós blog lenne, csak szalonnázok meg kurvázok...

A bejegyzés trackback címe:

https://rabbitshoe.blog.hu/api/trackback/id/tr264330929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.03.22. 06:57:43

Én hús nélkül meglennék, de csoki nélkül nem lenne értelme az életnek. Mi a legnagyobb 300 grammos csokit szoktuk venni, mégpedig azért, mert ha a sima 100 grammosból letörök egy csíkot a konyhába, akkor mire a szobába érek, és falatoznék a TV előtt, addigra már rég nincs semmi abból a kis semmi csokiból. a nagyból még marad két kocka.

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.03.22. 12:03:51

@rrroka: Jó annak, aki megteheti. A férfiaknak egyébként is könnyebb. Ha ti egy kicsit meghíztok, az nem gáz, egy kis pocak, egy kis kappanháj, jaj hát az simán belefér, sőt, szinte férfias:) Ellenben ha egy nő hízik fél kilót, akkor kapja az ívet a pasiktól... Egyébként tényleg elég nehéz édesség nélkül, ill. édes ízek nélkül, a gyümölcs pl hiába édes, nem ugyan sz. De már csak 17 nap. Kb.

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2012.03.22. 22:50:01

Csoki nélkül lehet élni, de nem érdemes :D

Én a gyerekek miatt vagyok zugcsokievő, nem szégyellem, hogy olykor igenis elteszem előlük az ÉN csokimat és egyedül zabálom meg. Van is eredménye, 59kilót mutat a mérleg :( (persze ez nem a csokitól, hanem az elmúlt pár hét mozgásszegényebb de kalóriadús életmódja miatt van)

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2012.03.22. 23:04:59

@borboleta: Gondolom, magasabb is vagy :) Én 164cm vagyok, viszonylag vékony lábak, nagyon keskeny csípő, de sajnos derékon komoly háj...Ez utóbbi mindig is volt, kivéve talán a második gyerekem születése után. Akkor kifejezetten vékony voltam egy rövid ideig :) 55-56 kéne....De inkább derékbőségben szeretném látni a változást :) Amíg bele lehet markolni addig nagyon gáz, akérmit mutat a mérleg :D

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.03.23. 06:30:12

@borboleta: ez szerintem nem így van, sokan szeretjük, ha nem ropi a lány. azok a fickók, akik ilyen miatt képesek beszólni, agymosott seggfejek, azonnal ott kell hagyni a csudába.

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.03.23. 13:24:48

@Bozót: én is épp 164 centi vagyok :) Évek óta szeretnék 58 kiló lenni, de hiába, a hájam ragaszkodik, maraton, félmaratonok, heti 70 kiris futások tavaly, tudatos, egészséges táplálkozás, és mégse sikerül
:(

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.03.23. 13:32:01

@rrroka: nem a ropiságon van a hangsúly, hanem azon, hogy a férfiak TÖBBSÉGE (a jelenlévők mindig kivételek:) simán szóvá teszi, ha egy nő meghízott egy kicsit, ő meg lazán fetreng a TV előtt sörfoltos szakadt atlétában. Jó, ez most kicsit túlzás, de alapvetően felénk piszok nagyok az elvárások, folyamatosan ott a megfelelési kényszer, mert mindig lesz nálam vékonyabb/fiatalabb/szebb, stb... Ők meg elhagyják magukat. Na, hát nekem meg ilyen nem kell, nyilván ezért nem mentem még férjhez:)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.03.23. 14:12:17

@borboleta: ha csak ilyenek jöttek szembe, akkor jó is! :)

Joe. · http://futonaplo.blogspot.com 2012.03.23. 17:11:49

Ez csak finomított cukor függőség. Szerintem simán jól fogja a szervezeted is és ezáltal te is magad érezni nélküle! (Lehet kicsit optimista a teóriám??:))

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.03.23. 18:12:21

@Joe.: Ezek szerint mindenki aki szereti a csokit és az édességet cukor függő? Nem tudom... Nem biztos, hogy ezt osztom. Pl. nincsenek elvonási tüneteim sem :)) Ha valaki tényleg függő, az azért elég durva. ..

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.03.24. 06:24:22

@borboleta: szerintem én simán csokifüggő vagyok, de mint ilyen nyilván nem érzem, hogy ez probléma, bármikor abba tudnám hagyni, és én döntöm el mikor eszek csokit, akár órákig is megvagyok nélküle. :D

2012.03.25. 23:38:00

@borboleta: Brutál aerob-edzéseket tartó Hölgy szerint ha kiköpted a tüdődet a mozgás alatt, egy órán belül kötelező enni(szénhidrátot is!), különben a szervezeted úgy gondolja hogy ha így kiba..tak vele, neki muszáj egy következő hasonló támadásra felkészülni, s tádááámmm: elkezd raktározni.
Nincs tesztelve, de logikusnak hangzik. :)

@rrroka: rrroka-koma már tudja, a függő miért is nem az! :D (hiába, az évek és a rutin! S éljenek a paradoxonok!!!)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.03.26. 01:51:50

@saaby.: Szerintem én otthon elmegyek dietetikushoz, mert nem akarom elhinni, hogy nem tudom ezt a maradék pár kilót leadni.. Idegesít :(
süti beállítások módosítása