Nyúlcipő

Nyúlcipő

Ötszáz méter

2012. február 06. - szancsurrr

Ennyit futottam tegnap előtt. Aztán rájöttem, hogy ez még nem megy. Ez a rehab tovább fog tartani, mint gondoltam:( Eltelt 8 hét, pihentem, nem terheltem, már nem is fájt, szóval gondoltam, megpróbálom, mert már nagyon hiányzik a mozgás. Mióta az eszemet tudom, sportolok, és most, hogy visszaértem a nyaralásból a normál kerékvágásba, ma kezdem a melót is, kb. ezerszeresen tört rám az érzés, hogy újra fussak. Mert ha nincs futás, akkor mi fog nekem segíteni a "túlélésben"? Már abból a szempontból, hogy itt vagyok megint a világ másik felén, egyedül, meló, vissza a mókuskerékbe, stb. Tavaly is nagyon sokat segített nekem a futás, hogy kibírjam egy évig itt, szóval most eléggé el vagyok keseredve, hogy még ki tudja mennyit kell várnom az újrakezdéssel... Ha egyáltalán... (Fúj, de negatív vagyok, ezt nem szabad!!!) Bár hál' Istennek most "csak" augusztusig kell kihúznom, ami csak 6 lapozás szemben a tavalyi 12-vel, de akkor is...

Egyébként amikor most megpróbáltam futni, már nem az a nagyon éles, sántítós fájdalom volt, hanem inkább egy kicsit fájdalmas-kellemetlen érzés, hogy "valami még ott nincs rendben." Arra épp elég volt, hogy megtudjam, még nem futhatok. Most szomorú vagyok és el vagyok keseredve. Olyan kilátástalannak tűnik, hogy csak várok, várok, hogy majd egyszer újra kezdhetem :( Ráadásul még arra sem sikerült rájönnöm, hogy mire akar tanítani az Élet azzal, hogy elveszi tőlem az egyetlen olyan dolgot, ami igazán segít nekem megküzdeni a külföldi lét nehézségeivel.

Addig is, jobb híján, bicajozni fogok, mert attól legalább nem fáj és még el is lehet benne fáradni. 

Hát ez van :'-(

A bejegyzés trackback címe:

https://rabbitshoe.blog.hu/api/trackback/id/tr984071844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BGy · http://babosi.blog.hu 2012.02.06. 14:09:13

A Röntgen mit mond? Összeforrt már a repedés? Nehogy nagyobb baj legyen, inkább még várjál egy kicsit.

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.02.06. 15:31:36

Majd márciusban kell visszamennem RTG-re. Voltam csontsűrűség vizsgálaton, a bal oldal (ami törött) nem túl fényes, majdnem csontritkulásos, a jobb sokkal jobb, a gerincem meg teljesen ok. Még várom a vérvizsgálat eredményeit, amivel a csontképzést nézték meg, reménykedek, hogy minden ok és tényleg nincs nagyobb baj. Csak már úgy hiányzik a futás:(

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2012.02.06. 16:29:17

Miért nem jársz a tengerbe úszni? Nem tudom, mennyire van közel a Praia Brava, de nekem az a kedvenc strandom Floripában a hullámok miatt. Órákig tudom csinálni, hogy beúszom a hullámokkal szemben alábukva mindig, aztán kivitetem magam visszafelé. Szerintem ez is jó sport, és igazából sokkal élvezetesebb a futásnál. :-)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.02.06. 16:36:45

a bringa helyett én is az úszást javaslom inkább így érzésre, tudomány nélkül. és vigasztaljon hogy nem kell havat lapátolni! :)

Bolcs_es_szexi 2012.02.06. 16:56:22

Jaj Ancsúr sajnálom! De nem kell tagadni, ha szar kedved van, azt is meg kell élni, hogy tovább tudj lépni! Az okoskodás helyett itt van a "vicces" playlistem, nézd meg ezeket, és addig biztos nevetni fogsz! :)
www.youtube.com/watch?v=ElA1uVTKdMk&list=PL6801BA4BD7C81669&feature=mh_lolz
Jobbulást!

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.02.06. 21:57:44

@Bolcs_es_szexi: Bölcs és szexi? Miki, ez csak te lehetsz :D Köszönöm, már azon elkezdtem röhögni, ahogy az időjárásjelentő csaj röhög:)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.02.06. 22:03:19

@Joe.: Nagyon szeretem ezt a nótát! Köszönöm :)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.02.06. 22:13:25

@rrroka: @azilinha: Azért bicajozok inkább, mert akkor egyáltalán nem fáj, úszás közben viszont érzem. Szóval, úgy vagyok vele, hogy inkább azt csinálom, ami nem fáj. Azért a "jacare"-zésssel (azt hiszem ez a szakneve ennek a hullámosdninak) nem hiszem, hogy kiváltható a futás által okozott mindenféle pozitív mellékhatás, eufória, izmos segg és combok, stb... Azért még én nem mondok le a futásról. Kicsit utána olvastam és van, aki fél év után jött rendbe egy fáradásos törés után. Ráadásul a medence a lehető legrosszabb, ami egy futón eltörhet, talán ezért is tart tovább... Köszönöm:)

Bolcs_es_szexi 2012.02.06. 22:20:51

@borboleta: És a borboleta mit jelent? :) Biztos korábban már le volt írva, csak nem olvastam :(
Az időjárásjelentő csajszi sosem mond csődöt! :)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.02.06. 22:35:28

@Bolcs_es_szexi: a borboleta pillangó portugálul, és az egyik kedvenc szavam:)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.02.07. 06:16:41

@borboleta: az úszástól minden izmos lesz! :) de ha közben fáj, akkor inkább a bringa, igazad van.
süti beállítások módosítása